Witajcie!!!!
Postanowiłam już dziś podzielić się z wami opinią na temat  niektórych moich nowości o których pisałam wcześniej:)
No to zacznijmy od PODKŁADU:)
Jestem osoba która ma dość sporo niedoskonałości dlatego zawsze szukam produktów dobrze kryjących. Niestety już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam że podkład Astor Skin Match Protect nie podołał. Podkłąd fajnie  dopasował się do cery i nie tworzy efektu maski co jest dużym jego plusem:)
Więc jeśli ktoś nie ma problemu dużego z cera to na pewno u niego sprawdzi się świetnie.

Kolejny niech będzie Zestaw do konturowania twarzy z Kobo.
Konstystencja jest dość gęsta przez co ciężko ją rozetrzeć, lecz ja jestem zadowolona a efekty końcowe są świetne , kolory neutralne dopasowujące do każdego odcienia cery. Nie są drogie dlatego pewnie wiele z was chętniej je kupuje. Opakowanie poręczne a zapach delikatny. Jak dla mnie świetny jestem bardzo z niego zadowolona.

Jeśli chodzi o tusz do rzęs z Maybelline to jestem z niego zadowolona.
Szczoteczka taka jak lubię, nie skleja rzęs, wydłuża a do tego pogrubia. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i na pewno będzie stałym produktem w  mojej kosmetyczce:)

Jednakże najbardziej jestem zadowolona z rozświetlacza z Wibo.  Świetna pigmentacja (chyba nadużywam słowa świetna) ładny złoty odcień, dostępny, wydajny.
Jednym słowem daję PRZEŚLICZNE wykończenie makijażu.
Polecam każdem mimo że może wydawać się dla niektórych za ciemny to pasuje idealnie i ładnie podkreśla kości policzkowe.

Na dziś to na razie tyle z reszta podzielę się z wami za kilka dni bo nie mam jeszcze wyrobionego zdania.
Życze miłej niedzieli:)

Buziakiii:****
 A tutaj fotki tych produktów:)
PODKŁAD



ROZŚWIETLACZ

ZESTAW DO KONTUROWANIA


TUSZ DO RZĘS


POZDRAWIAM WAS MISIACZKI:*



Komentarze

  1. super fost, fajnie by było gdybyś jeszcze dodała zdjęcia tych kosmetyków, bo nie znam się na takich produktach, nazwa mi nic nie mówi ale wygląd już na pewno :) super recenzje! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś tego tuszu i naprawdę świetnie się spisał ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uzywam tego tuszu i jestem nawet zadowolona! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    + potrzebuje pomocy przy zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty