Kawowe szaleństwa!!1

Witajcie kochani!!
Dziś trochę inny post.... miałam strasznie zalatany dzień poszłam spać nad ranem, wstałam  w południe pojechałam na małe zakupy, wróciłam trochę odpoczęłam i za chwilę zaczynam trening. Wiem wiem pewnie powiecie że za późno ale ja już tak mam, że ćwiczę późnymi wieczorami.
Chciałabym zdradzić wam mój mały sekret jak już wcześniej wspominałam jestem na małej diecie zrezygnowałam z czekolady, z ciasteczek,cukierków,fast foodów choć z nimi to wielkiego problemu nie mam, nie pije napojów gazowanych i ogólnie staram się jeść zdrowo. Lecz jest jedna rzecz która troche burzy ten idealny tryb zyciaa jest to.......KAWA!! Kocham kocham kocham...
Piję różne kawy i zawsze muszą być słodkie. powiedzcie mi może czy są jakie,ś kawy Light albo czy są może jakieś mniej gorzkie bo ja nie wiem już co robić...
Help me!!!

Taki brzuszek chciałabym mieć:)



Moja ulubiona koszula!!! Sinsay<3




Moja ulubiona kawa!! Latte Macchiato Caramel<3





Moja domowa kawka :)






Mam nadzieję że wieczór mija wam przyjemnie:)
Lece poćwiczyc z Mel B:**
Buziakiii:***


Komentarze

  1. ja sama uwielbiam kawę :) piję tylko rozpuszczalną o to z mlekiem, to ją trochę osładza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może spróbój odstawić cukier (np. słodzić coraz mniej), albo sposób podany powyżej.
    Fajny blog!
    Zapraszam do mnie!
    http://perfectoutfitfortoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kooocham kawę, ah ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty