Dodatki!!!

Witajcie kochani ja dziś przychodzę do was z modnymi dodatkami, które urozmaicą wasz codzienny strój:) Pewnie często zastanawiacie się co zrobić aby wasz zwyczajny strój naprał charakteru oraz nowoczesności. Zapraszam!!!

Na poczĄtek to bez czego żadna kobieta nie rusza sie z domu TOREBKI:)

Zacznijmy od  Kolorów a mianowicie od bieli, która w te lato jest widoczna:)





Pastelowe kolory również sprawdzają się w dodatkach






Hitem na ten okres będą również torebki na łańcuchu





Oczywiście frędzle obowiązkowo:)




Ok przejdźmy teraz do biżuterii:)
Jestem zwolenniczka delikatnych bransoletek czy naszyjników które w czasie letnim są najwygodniejszym dodatkiem... Ale na pewno zainteresują was takie rozwiązania:)
Botaniczna biżuteria?? Musicie przyznać że niebanalne rozwiązanie






Przejdźmy teraz do okularów przeciwsłonecznych... Od fikuśnych wzorów po okrągłą prostore:)







Mam nadzięję że spodobał wam się post:)
Komentujcie, obserwujcie i pytajcie :)
Buziaki:*****













Komentarze

  1. Chcę w końcu kupić sobie torebkę w kolorze, jednak zawsze kończy się na czarnej. Czas to zmienić, no bo ile można... :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często kierujemy się zapytaniem ,,No bo do czego ja ją będę nosiła czarna pasuje do wszystkiego"...:D
      Lecz musimy pamiętac że zmiany zawsze wychodzą nam na dobre :) Dlatego jesli nastepnym razem będziesz sie wahać wybierz kolor :)
      Pozdrawiam:***

      Usuń
  2. Ja mam dwie czarne torby i nic do nich nie dodaję. Może dlatego, ze jestem za leniwa i brak mi czasu na myślenie o tym co dodać do mojej torby haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz świetnie sprawdzaja się nadruki ze świesznymi emotikonami lub hasłami.. uwierz mi nadadzą świezości twoim czarnym torebkom :)
      Pzdr:)

      Usuń
  3. Ja myślę nad kupnem torebki w kolorze koralowym.Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na pewno poczujesz się o wiele lepiej :)
      Buziaki:******

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty