Moje Odchudzanie:)

Witajcie kochani:)
Postanowiłam dzielić się z wami moimi postępami w odchudzaniu dziś podam wam moje ,,triki" dzięki którym ten proces nie jest tak nudny i ciężki:)
Zacznijmy od tego że Na dzień dzisiejszy przy wzroście 160cm ważę 55,5kg.... Ale wszystkie wiemy że waga to nie wszystko jest ona niestabilna i może ulegać zmianie, więc zawsze ważniejsze są wymiary, którymi postanowiłam się z wami również podzielić no to zaczynamy....
Biodra- 87cm  
Talia 85cm (najgorsze miejsce :-(   ) 

Udo- 49cm
Łydka- 33cm
Biust-90cm
Biceps-26,5cm
A tak chcę wyglądać po wszystkim :)


Teraz kilka trików dzięki którym będzie to możliwe:)
  • Śniadanie jako najważniejszy  posiłek- był czas kiedy ja nie jadłam śniadania lecz wszyscy wiemy że to nic nie daje wręcz przeciwnie. Dlatego zawsze staram sie zjeść coś najczęściej jest to owsianka która jest lekka ale daje energii na cały poranek :)


  • Nawodnienie- musimy pamiętać że odpowiednia ilość wody to sukces do szybszego zrzucenia zbędnych kilogramów. Najlepiej 2-3l dziennie :)

  • Mniej a częściej- zamiast zjeść cały talerz teraz podziel to na dwa i połowe zjedz teraz a kolejną za dwie- trzy godziny:)


  • Odrzucenie słodkości,fast-foodów czy napoi gazowanych- Ale żeby nie był to zbyt wielki szok to zrób to stopniowo, daj czas sobie na przyzwyczajenie organizmu do zmian.


  • Odpowiednia ilość snu- najlepiej 7-8h na dobę. Musimy pamiętać że odpowiednia ilość snu jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu.


  • Ostawienie pszenicy- Wszelkie miałe pieczywo zastąpiłam ciemnym, razowym. Dzięki temu zauważyłam że również moja cera na tym zyskała:)


  • Ruch., aktywność-jest to jeden z trików które są mega łatwe do zrealizowania, nikt nie każe wam od razu iśc na siłownie zacznijmy od czegos lekkiego jeśli uczycię sie i eździcie autobusem wystarczy wysiąść dwa przystanki wcześniej i przejść ten kawałek na pieszo, rower, skakanka czy nawet zabawa z dzieckiem na placu zabaw to idealne sposoby na d\zdrową aktywnośc fizyczną na świeżym powietrzu:)


  • Fajną opcją jest też wyszukanie ideału waszego lub zobrazowaniu sobie celu i ustawienie na tapete lub powieszenie na ścianie zdjęcia dziewczyny która wygląda tak jak wy byście chciały wyglądać. 
Na dziś to wszystko trzymajcie za mnie kciuki abym wytrwała i osiagneła swój zamierzony cel:)
Buziakiiii:****

Komentarze

  1. Bardzo fajny blog i rozsądna dieta. Powodzenia!
    Wpadnij do mnie: http://perfectoutfitfortoday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post chętnie z niego skorzystam zwłaszcza, że sama biorę się za odchudzanie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty