Śniadanie Najważniejszy Posiłek Dnia!!!!

Wszyscy wiemy że porządne śniadanie to podstawa, dlatego mam dla was pięć sposobów na pyszne dietetyczne śniadanie. :)



  1. Naleśniki pełnoziarniste z serem chudym i owocami:)











2.        Owsianka na wodzie lub mleku 2% tłuszczu z jabłkiem, cynamonem i posypane wiórkami kokosowymi:) Zamiast jabłek mogą być  banany.





3.  Jajecznica na mleku 2% tłuszczu ze szczypiorkiem






4. Jogurt naturalny z owocami (dla osób które śpieszą sie zawsze rano i nie mają czasu na nic wytrawniejszego).



5. Ostatnia propozycja dla mnie najlepsza na śniadanie, którego tak na prawdę nigdy nie jadłam :)
KOKTAJL OWOCOWY z jogurtem naturalnym lub mlekiem 2% tłuszczu:)




Mam nadzieję, że przekonałam was i chętnie będziecie urozmaicać swój dzień pysznym, zdrowym śniadaniem:)  
Komentujcie, obserwujcie i kierujcie dalej :D
Buziakiii:****





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty