Lipcowe nowości kosmetyków:)

Witajcie kochani:)
Dziś chce wam pokazać jakie kosmetyki zawitały do mojej kosmetyczki w czerwcu i w lipcu:)
Więcej o tych kosmetykach opowiem wam w późniejszym poście poświęconym moim ulubieńcom jesli chodzi o akcesoria do makijażu ;)

Zaczniemy od samego początku:)


  1. Podkład Astor Skin Match Protect Foundation nr.100 IVORY  
                   2.Korektor Astor Skin Match Protect Concealer 001 IVORY




           3.Kobo Professional Face Contour Mix


          4. Prestige Cosmetick  JUMBO Lipstick

         5.Rozświetlacz Wibo Gold Highlither




                  6. Podkład AA Lumi



7. Tusz do rzęs Miss Sporty 
8. Tusz do rzęs Maybelline               




Ok to wszystko. Są to produkty sprawdzane przeze mnie zawsze kupuje coę nowego, testuje i mówię czy to jest warte ceny :)

Swoimi spostrzeżeniami podzielę się z wami za dwa tygodnie :)
 Buziakiiii:***














Komentarze

  1. Mam ten tusz do rzęs Maybelline i u mnie sprawdza się dosyć dobrze :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty