Witajcie kochani:)

Tak jak obiecałam wczoraj dziś pojawia się cytaty z jednej z moich ulubionych książek a mianowicie z  ,,Zostań jeśli kochasz" . Jest to książka którą pierwszy raz przeczytałam rok temu w wakacje. Jest to historia Mii, która w trakcie wypadku straciła rodzinę. Historia jest ukazana z punktu widzenia dziewczyny która trwa w dziwnego rodzaju zawieszeniu. Musi podjąć decyzje czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć.

Historia wzruszająca ale również zaskakująca czytelnika swoja formą.
Serdecznie zachęcam do lektury a teraz coś na zachętę.












Mam nadzieję że wam się spodobają:)

Od dziś zaczynam odchudzanie również tu będę się z wami dzielić swoimi przemyśleniami i opowiem wam co najlepiej na mnie działa, jaka dieta jest dla mnie najwygodniejsza:)

Jutro wybieram się do Poznania więc możecie się spodziewać Fotorelacji z tego dnia oraz pojawi się filmik odnośnie trendów na lato :)

Buziaczki do jutra:****


Komentarze

Popularne posty