Najmodniejsze sandały na lato 2016....Przegląd sklepów

Witajcie dziś mam dla was przegląd obuwia na lato.  
Wczorajszy dzień spędziłam w Poznaniu, gdzie przeglądałam najnowsze Trendy na lato.
Całkowitym Hitem tego lata są kozaczki na słupku o których marzy nie jedna młoda kobieta.





DeeZee 119,00zł




Lecz totalnym zaskoczeniem dla mnie były sandały na płaskiej podeszwie z pomponami. Zostały stworzone przez modową markę Alamda Turquesa. Idealnie pasują do letniej stylizacji dodając jej świeżości i oryginalności.


Te buty możecie nabyć w sklepie DeeZee w różnych połączeniach za jedyne 149,00zł

Oczywiście dla wielbicieli koturny również mamy coś specjalnego. Cudowne sandały na słomianej koturnie z platformą lub bez. Idealne zarówno do eleganckich stylizacji jak i letniej sukienki.

Do nabycia w DeeZee ale również w Sinsay czy CCC.

Życzę wam udanych wakacji i cudownych spacerów w ślicznych i modnych butach.
Buziaczki :***

Komentarze

  1. Te sandały z pomponami trochę mnie rozbawiły ;) Chociaż wolę buty na płaskiej podeszwie to sandały na słomianej koturnie zdobyły moje serce! Także życzę Tobie udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dośc odwazne te sandały z pomponami ale przecież taki jest świat mody:) Dziekuje ci bardzo i również życzę mnóstwa ciekawych chwil tego lata :)

      Usuń
  2. świetne buty! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty