Blogmas #5 Pierwsze postanowienie noworoczne

Witajcie!

Dziś naszło mnie na postanowienia... Wiem, wiem nie podsumowałam jeszcze tego roku a już biorę się za następny. Jest to postanowienie którego nie udało mi się zrealizować w tym roku wiec może w następnym się uda... Mianowicie chodzi o czytanie książek. 

Chciałabym przedstawić wam już dziś 5 pierwszych książek, które przeczytam w 2018r.


1) 5 składników Gotuj szybko i łatwo. Jamie Oliver
Jestem ogromna fanką Jamiego i już nie raz korzystałam z jego przepisów dlatego stwierdziłam że ta książka idealnie nada się na nowy 2018 rok, który mam nadzieję będzie dla mnie równie dobrym rokiem jak 2017

2) ,,Wszechświat Cie wspiera Porzuć lęk uwierz w cuda" Gabrielle Bernstein
Premiera tego poradnika będzie 25 stycznia 2018r. Jest to książka dla wszystkich którzy chcą doświadczyć w pełni spełnienia ze swojego życia i czerpać z niego jak najwięcej radości. Więcej o tej książce będę wstanie powiedzieć gdy ją już przeczytam, ale czuję, że to będzie interesująca lektura.




3) ,,Zdrowe jelita Leczenie odżywianiem"  Kimberly Tessmer

Sama autorka piszę o niej tak: ,,Dzięki tej książce poznasz:
- najnowsze doniesienia medyczne na temat pracy jelit oraz uproszczone omówienie różnych zaburzeń pokarmowych dla lepszego ich zrozumienia;
- przydatne porady, jak wprowadzić zmiany w stylu odżywiania, potrzebne do wyeliminowania problemów jelitowych i utrzymania układu pokarmowego w zdrowiu;
- komplementarne zestawienie suplementów, które mogą pomóc w osiągnięciu optymalnego zdrowia jelit;
- łatwe do planowania przepisy na pożywne posiłki, dzięki którym poczujesz się lepiej."

Natknęłam się na te książkę już jakiś czas temu, tematyka jak najbardziej w moim typie więc mam nadzieję że dowiem się wielu ciekawych rzeczy. O swoich spostrzeżeniach również się z wami postaram podzielić. Zapowiada się ciekawa lektura:)



4) ,,Porozmawiajmy o komunikacji Mów, pisz, prezentuj skutecznie" Piotr Bucki


Na swoim blogu Piotr przedstawia siebie jako szkoleniowca, nauczyciela, wykładowcę, coacha, tłumacza, managera.
 Sami przyznajcie, że dość ciekawa osobowość i już nie mogę się doczekać aż zagłębię się w tą lekturę z której na pewno wiele wyniosę. 





5) ,,Stało się" Magdalena Kuydowicz
Ostatnia propozycja to kryminał, który będzie idealny na wieczory przy kominku z kubkiem czekolady i książką. 
Jest to historia dziennikarki, której kochanek ginie w tajemniczych okolicznościach. Więcej o tej powieści powiem wam po nowym roku.
Premiera tej książki jest 23 stycznia 2018r. 


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Podzielcie się książkami, które wy chcielibyście przeczytać w nowym roku. 
Życzę wszystkim miłego dnia i do następnego!




Komentarze

Popularne posty