Przepiśnik! + Wrap

Hej kochani!
Wiem nie było mnie tu długo, ale wróciłam z nową energią, mnóstwem pomysłów i oto jeden z nich.
Chciałabym przez następny miesiąc skupić się tylko na nowych przepisach dla was. Zależy mi aby nowości były tanie,łatwe do zrobienia i nie zajmujące dużo czasu.


Moja dzisiejsza propozycja to wrap a'la Snack Wrap z jajecznicą.



Składniki:
Wrapy ja osobiście kupiłam gotowe w Tesco fresh wraps Grill Barbecue
dwa jajka 
sól-ja użyłam soli ziołowej z Kamis
pieprz kolorowy
olej kokosowy
mix sałatek
Pomidor


Przygotowanie:
Z jajek smażymy jajecznice wedle gustu doprawiamy solą i pieprzem, następnie przekładamy na wrapa, którego składamy Wszystko razem ponownie smażymy do uzyskania przez wrapa złoto-brązowego odcienia.
 Sałatę myjemy i podajemy wraz z pomidorem wszystko posypujemy kolorowym pieprzem dla smaku.
Najlepiej smakuję z zieloną herbatą:)

Czas przygotowania: max 15min.

Smacznego i jutro kolejny przepis zapraszam serdecznie:)

Komentarze

Popularne posty