Organizacja!

Witajcie!
W związku z tym, że za dwa tygodnie mam maturę, niestety mój czas jest strasznie ograniczony i dużo czasu poświęcam na naukę. Nie mam za bardzo czasu na dodatkowe czynności, więc zawsze staram się odpowiednio zaplanować swój czas.
Dziś przedstawię wam moje małe pomoce na zaplanowanie dnia.                                    


  • Kwadrans dziennie:) - Tak dobrze widzicie, mądre zaplanowanie dnia zajmuję        10-15 min. Możecie zająć się tym rano przy śniadaniu albo dzień wcześniej wieczorem.                                                                                                                                                                          
  • Planner/ kalendarz -Chyba nie muszę mówić, że każdy dostosowuje wygląd do siebie. Jednym z moich postanowień noworocznych było, aby nie marnować czasu i spędzać go na rozwijaniu siebie. Na początek kupiłam tygodniowy planner, ale teraz zamieniłam go na dzienny przez fakt że będę miała więcej na głowie od maja.                                                                                                                                                                                             




Dzienny- Planner 2017 Zaplanuj Swój Sukces



Tygodniowy - Happy Planner Madama
  • Telefon - Wiele osób jest zwolennikiem technologii i woli mięć kalendarz w telefonie. Jest to całkiem przyjemną forma dla kogoś kto lubi mieć go zawsze obok i nie chcę dźwigać kalendarza ze sobą. Ja należę do tej grupy, która lepiej się czuję mając wszystko przejrzyście na papierze.      


                                                  
                                                                                                                                                                                                                      


  • Karteczki - Forma zapisywania notatek na małych karteczkach jest  szybką formą robienia zapisków, lecz dość ryzykowną bo mi osobiście te kartki zawsze gdzieś ginęły;(                                                                                                                                                                                                                   



  • Kolorowe pisaki - Propozycja dla zwolenników kolorów oraz urozmaicenia swoich wpisów. Ja sama często korzystam z kolorowych pisaków przez co już po zajrzeniu wiem, że czerwony to sprawy pilne, zielony to szkoła  a żółty przyjaciele.                                                                                                                                                                                    


  •  Naklejki - Naklejki są coraz częstszą formą kodowania notatek. Mając je nie musimy wiele pisać, ponieważ one są symbolem danej czynności. Ja na okładce zrobiłam sobie mapę dzięki czemu wiem, który symbol co oznacza.




                                

Pamiętajcie dobrze zaplanowany czas to nie stracony czas.
Warto poświęcić chwilę w ciągu dnia, aby uporządkować czynności które musimy zrobić i zaplanować Dzień:)
Dziękuję za każdą obserwację i komentarz.
Chętnie odwdzięczę się za obserwacje.
Buziakiii:***


Komentarze

Popularne posty