Moc witamin w koktajlach!!!

Witajcie kochani!!
w ostatnim poście podzieliłam się z wami  zakupem nowej książki o koktajlach, więc dziś postanowiłam przedstawić wam kilka z nim i zachęcić do spróbowania. Powinniśmy pamiętać, że jest to świetny sposób na dostarczenie naszemu organizmowi wszelkich potrzebnych witamin.
Zaczynamy!!


  1. Marchewka, jabłko, pomarańcza, pół cytryny,kilka listków młodej mięty:)



Jest to pyszny i orzeźwiający koktajl smakiem trochę kwaskowy ze względu na cytrynę, ale warto poświęcić te 5min. :)



     2. Marchewka, jabłko,pomarańcza, cytryna



Jest to koktajl znany pewnie z czasów dzieciństwa gdzie nasze babcie lub mamy chcąc zmotywować nas do jedzienia owoców i warzyw wyciskały nam sok:)


                  3.Zielony ogórek, seler naciowa, jabłko,2 krople oleju lnianego:)





Jestem oczarowana tym koktajlem nie dość że poznałam inną wersje selera to jeszcze całkowicie przypadł mi do gustu w kompozycji koktajlu:)


4. Owoce leśne, banan, 1 szkl. mleka roślinnego:)


Ostatni już tym razem zimowy koktajl, który nie dość, że cudownie smakuję to jeszcze wygląda apetycznie:)



Mam nadzieję że post wam się podoba, podzielcie się swoimi opiniami na temat koktajli i zapraszam na swojego snapchata- ewabogacz49, gdzie na bieżąco pokazuję swoje dania i motywację:)
Buziaczki:****

Komentarze

Popularne posty