FOODBOOK #1

Witajcie!!!
Z okazji naszego święta drogie panie mam dla was foodbooka czyli co jadłam dziś:)
Zauważyłam że to jest najpopularniejszy post który poszukujemy żeby czerpać inspirację i urozmaicić nasze jadłospisy:)
Zaczynamy!!!
Pierwsze śniadanie:


U mnie jak zwykle owsianka tym razem z kiwi:)

Drugie śniadanie:





 Moje ulubione jabłko, uwielbiam zielone jabłka są twarde i soczyste mniammmmm <3


Obiad:



Tym razem kasza gryczana z warzywami i duszoną piersią kurczaka:)


Przekąska:

Jak pewnie zdążyliście zauważyć uwielbiam koktajle;* Oto jeden z nich składający się z jarmużu, pomarańczy oraz jabłka:) Pycha<3




A skoro już mowa o koktajlach to chcę wam przedstawić moją nowość marca, Jest to książka pt: ,,Jak zamieszać w swoim życiu, czyli KOKTAJLE dla zdrowia i urody"
Polecam wszystkim którzy chcą w naturalny sposób zadbać o swoje zdrowie:)





I oczywiście moje uzależnienie czyli kawa:) Uwielbiam ta kawę a jest to Caramel Macchiato:***

Mam nadzieję że post wam sie podoba zapraszam do komentowania i wszystkiego najlepszego dla wszystkich kobiet.
Buziaczkiiii:****

Komentarze

Popularne posty