Jadłospis:)

Witajcie kochani dziś przychodzę do was z moja propozycją jadłospisu dnia:)
Pragnę od razu podkreślić, że nie jestem dietetykiem. Jest to propozycja którą sama stosuję ale musicie pamiętać że każdy człowiek ma indywidualne zapotrzebowanie i ilość jedzenia lub jego kaloryczność powinniśmy dostosowywać do swojego trybu życia:)

Ok to zaczynamy:)

I śniadanie godz. 6.00
Owsianka z owocami ( ja raczej korzystam z owoców które mam w domu najczęściej jest to banan lub kiwi) + Oczywiście aby dodać aromatu i rozgrzać swój organizm z samego rana przyprawiam ją cynamonem.

II śniadanie godz. 8:50
3 marchewki (uwielbiam surowe marchewki dlatego są one najczęściej moją przekąską w szkole)

III śniadanie godz. 11:30
Sałatkę z pomidorem, ogórkiem, papryką, serem feta:)
Jako dodatek możecie dodać sobie jeszcze grzanki, ale to wedle smaku:)

Obiad godz.15.00
Kasza Gryczana + Ryba na parze z warzywami (wedle upodobań mogą to być marchewki, brukselka, brokuły, por, ziemniaki)

Kolacja godz. 18:30
Sałatka z tuńczykiem:) (Składniki: sałata lodowa, puszka tuńczyka,2 jajka ugotowane na twardo, pomidor,ogórek, czerwona cebula, sól, pieprz, zioła prowansalskie)

Oczywiście musimy pamiętać o odpowiednim nawodnieniu naszego organizmu czyli min. 1,5l wody najlepiej niegazowanej. 

Mam nadzieję, że zainspirowałam was do zmian. 
Smacznego!!!!


,,Twój los zależy od Twoich nawyków"
Brian Tracy                                                                 





Komentarze

Popularne posty