Włosy!!!!!

Cześć kochaniii:***
Jak mijają wam wakacje?? Mi mega szybko jeszcze tylko 23dni i znowu do szkoły:(
Dziś chcę wam pokazać kilka prostych trików jak dbać o włosy żeby zawsze były jak po wyjściu z salonu:)

  1. Odpowiedni wybór szamponu- musimy pamiętać, że każde włosy są inne i dlatego nie możemy kupować szamponu dla włosów przetłuszcząjących się, gdy mamy je przesuszone.  Dlatego zanim kupimy szampon poobserwujmy nasze włosy przez kilka dni:)



2, Zamiast palić włosy prostownicą lepiej je wysuszyć- pewnie nie jedna z was jest niezadowolona ze swoich naturalnych  włosów i je prostuje, ale musimy pamiętać że każde prostowanie powoduję łamliwość włosów przez co są one bardzo słabe. Dlatego lepszym i bezpieczniejszym dla nich sposobem jest wysuszenie i ułożenie je na świeżo:)




3. Odpowiednia pielęgnacja olejkami i odżywkami- Warto zainwestować w odżywczy olejek, który wzmocni włosy i doda jedwabistości:)
Ja teraz mam z Pantene i jestem zadowolona :*



4.Nie związuj ciasno kitki- Warto zawsze zrobić luźniejszą kitkę  i dać włosom oraz cebulką trochę powietrza dzięki temu nie będziemy ich dodatkowo obciążać :)
Dodatkowo zwróć uwagę żeby nie związywać włosów cienkimi gumkami typu recepturki.



5. Odżywianie od wewnątrz- Musisz pamiętać, że sama pielęgnacja to nie wszystko, Bardzo ważna jest odpowiednia dieta. Wszystko co jemy wpływa na nasz organizm jedno w sposób pozytywny lecz inne niezupełnie. Ważne abyśmy dostarczali swojemu organizmowi odpowiedniej ilości witamin, które wzmocnią nasze włosy m.in  chude mięso, żółte i czerwone warzywa i owoce, kalafior, brokuły, orzechy,nabiał, szpinak:) 

 Mam nadzieje że post wam się podoba:)
Komentujcie, oceniajcie, pytajcie :)
Buziakiiiii:***


Komentarze

  1. naprawdę świetny post :) sama mam hopla na punkcie włosów :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty