Smacznie, szybko, zdrowo....niemożliwe?....A jednak!

Witajcie !
Czy wy też przeszukujecie internet w poszukiwaniu przepisów na  szybki a do tego zdrowym obiadów? Jeśli tak to dobrze że tu jesteście bo mam dla was coś extra... nie nie wynalazłam niczego odkrywczego jeszcze....:)  Mam dla was moje dwa ulubione produkty połączone w jedno szybkie danie, czyli makaron + bazylia. 
Dokładnie jest to pesto z makaronem i papryką a'la Ewa:)



Potrzebujemy:
Makaron oczywiście najlepiej brązowy
Papryka 
Pesto
Przyprawy
Ok. 25min czasu:)


Swoje pesto przyrządzam na bazie bazylii ale wiem, że można wykorzystać do tego rukola, cukinia lub pietruszke.

Składniki na pesto!

  • miseczka liści bazylii
  • trochę więcej niż garść orzechów nerkowca
  • ząbek czosnku możemy zastąpić łyżeczką czosnku w proszku
  • 6 łyżek oliwy z oliwek
  • 3 łyżki parmezanu
  • szczypta soli
Przygotowanie!
 
Wszystkie produkty po wcześniejszym umyciu, obraniu oraz posiekaniu umieszczamy w wysokim naczyniu. Blendujemy na gładką masę i..... Gotowe! Pamiętajcie, że smak pesto możemy wzbogacić świeżymi ziołami, więc serdecznie namawiam do eksperymentowania i szukania swojego idealnego połączenia.

Całość podajemy z makaronem pełnoziarnistym oraz suszonymi pomidorami lub jak w moim przypadku z papryką:)

Życzę smacznego i zachęcam do obserwowania mnie na IG tam chętnie dzielę się wszystkimi swoimi daniami.






Komentarze

Popularne posty