My Healthy Day:)

Cześć Kochani!!!
Mam dziś dla was niespodziankę:)
Przedstawię wam jak wygląda mój dzień w kontekście jedzenia a mianowicie: co? kiedy? jak przyrządzone jem?.
Swoje posiłki staram się przyrządzać na świeżo dlatego są one naprawdę szybkie i łatwe w przygotowaniu:)


Zacznijmy od śniadania, które zawsze staram się jeść w domu na ciepło:)

Jest to jaglanka na słodko z dodatkiem malin, syropu klonowego oraz wiórek kokosowych.



Na II śniadanie lubię lekkie ciasteczka plus owoc w tym wypadku winogrono:)





Są to ciasteczka z płatków owsianych, jajka oraz banana. Osobiście dla smaku lubie dodać jeszcze cynamonu ale to już wedle gustu:)


W dni kiedy mam więcej lekcji albo później wracam do domu zjadam jeszcze jakąś lekką sałatkę owocową:)




Są to owoce które mam pod ręką najczęściej winogrono, jabłko, banan i jakieś ziarna typu słonecznik lub otręby żytnie :)



Na obiad często jem warzywa z kasza lub ryżem, które są pysznym i pełno odżywczym zamiennikiem ziemniaków.




Jest to kasza gryczana z warzywami i sosem curry.
Mniammmm:)

Ostatnim moim posiłkiem w ciągu dnia to kolacja, którą staram się jeść najpóźniej o godzinie 19;30.







Oczywiście pamiętam również o takich podstawach jak nawodnienie czy odpowiedni odstęp miedzy kolejnymi posiłkami:)

Dziękuję wam kochani mam nadzieje, że zachęciłam kogoś do zdrowych posiłków. Proszę o komentowanie jak wy komponujecie swoje posiłki i z czego najtrudniej wam zrezygnować:) Buziaki:***










Komentarze

Popularne posty