Przygotowanie do wakacji:)

Witajcie:)
Od dzisiaj tj. poniedziałek rozpoczynam swoje ,,przygotowanie do lata" a właściwie jest to podzielenie się z wami zdrowym stylem życia. Jak pewnie z poprzednich postów wiecie staram się żyć zdrowo i zwracać uwagę na to co jem i jak jest to przygotowane.
Przyznam wam się szczerze ze moje wymiary na dzień dzisiejszy nie różnią się dużo od tych które podawałam w poście o odchudzaniu:(
Dlatego postanowiłam zrobić taki mały challenge, który może zmotywuje kogoś do poprawienia swoich nawyków żywieniowych.
Wyzwanie trwa od dziś do 1 lipca;*



Dobra koniec gadania czas na konkrety!!! 
Oto kilka zasad których ściśle przestrzegamy.

1) Pijemy min. 1,5l wody najlepiej niegazowanej możemy dodać mięte lub cytrynę to wedle smaku.





 2) Zero słodyczy zamiast tego więcej warzyw i orzechów:)




  3) Sądzę, że to oczywiste ale dla zasady zapiszę ZERO FAST FOOD-ÓW!!!
Tutaj nie ma żadnych odstępstw:)


4) Ćwiczymy 4x w tygodniu po 45min:)
Nie wskaże wam konkretnych ćwiczeń wszystko zależy od waszych upodobań.
Ja serdecznie polecam:
Mel B
Ewę Chodakowską
Małgosia Mączyńska
Ada Palka
Są to ćwiczenia przeze mnie sprawdzone z każdą z pań ćwiczyłam i zaufajcie mi szybko zobaczycie efekty:)





 5) Na dziś to ostatnia zasada i właściwie najważniejsza. Pewnie znacie zasadę 70% dieta 30% ćwiczenia:)
Uwierzcie mi tak to wygląda więc jemy 5 posiłków co 3-4h.
Pamiętajcie, aby nie objadać się węglowodanami na noc bo to spowalnia metabolizm.




Dzisiaj zacznijcie od zrobienia pomiarów (biodra, biust, ręce, uda, łydki, talia) i od wyliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego BMR. Proponuje co 10 dni robić pomiary i zapisywać, aby mieć później obraz co jak się zmieniało:)
Ja oczywiście będę nadal wstawiała swoje foodbooki oraz motywacje dla was:*
Mam nadzieję że zachęciłam kogoś do przygotowań do lata i że razem będziemy się wzajemnie motywować.
Buziakiii:***



Komentarze

Popularne posty